tirsdag 22. november 2011

Første dag på kontoret

Jeg og Linda Cecilie har fått låne et søtt kontor i Forever Grenland lokalet! Jeg elsker det! Det er så koselig og god plass til oss begge! Vi dro ned klokka elleve og bippedi-bappedi-boo så ble klokka halv fire! Det er nok sant det de sier - Tida flyr når man har det morro!
Meg og Linda i 2007 :) Så utrolig glad i deg, jenta mi!

Planen var å booke folk til temakvelder, men jeg fikk ikke gjort det idag. Men føler jeg fikk gjort en del jobb selvom. Jeg utforska noen av Forever sine internettsider, "ordnet meg" en Google Kalender (genialt!) som synkroniserer seg med mobilen min (jeg har Android mobil), skrevet opp hva jeg kan gi som vertinnegaver (det vil si, hvis jeg for eksempel spør mammaen min om å være vertinne for meg og samle noen venner hos henne, så får hun en gave fra Forever fra meg. Hvis de er 1-2 gjester, så får de noe, hvis de er 3-5 så får de noe annet, osv. For å motivere dem til å få så mange som mulig på temakveld.), osv. Så jeg ble fornøyd med arbeidet jeg har gjort på kontoret i dag :-)

Jeg bestilte også varer for første gang (hvis jeg ikke regner med startspakka mi)! Så gøy! Det er bestilling for noen kunder, til meg selv og litt til Linda.

Her har vi Aloe Vera Juice i tranebær smak (min favoritt av juicene), Argi+ (nam, nam!), Aloe Vera Gelly (som jeg bruker etter jeg har vasket ansiktet for å gi huden en energiboost), Aloe Propolis Creme (som jeg bruker etter Gelly'n som ansiktskrem. Den kan virke fet, men det er den absolutt ikke når du har smørt den på. Den fungerer også som kuldekrem, håndkrem (jeg er avhengig av den, spesielt på vinteren!), you name it! Bare se her hvordan den hjalp datteren til Linda!) Og så tannkremen da! :-)

Jeg bestilte også noe jeg har lyst til å prøve ut for meg selv. Forever Aloe Vera Scrub er ansiktsskrubben som jeg vil teste ut. Det er en dyptrensende peelingkrem med Aloe Vera, jojoba og urteekstrakt, som kan brukes daglig over hele kroppen, inkludert ansiktet. Den fjerner døde hudceller og smuss og fremmer cellefornyelsen og hjelper mot uttørking. Og så bestilte jeg Forever Marine Mask (jeg mener det er den man ser brannskadet ut når man har den på, hehe..), den renser i dybden ved hjelp av naturlige sjømineraler fra tang og alger og gjenoppretter hudens balanse takket være de fuktighetsgivende og pleiende egenskapene til Aloe Vera, honning og agurk. Den inneholder også rosmarin, som virker både rensende og stimulerende på huden, og naturlig E-Vitamin.

Jeg var også så snill å bestille Forever Bee Propolis tabletter og Sunless Tanning Lotion til Linda. Tablettene gir beskyttelse mot bakterier. Propolisen er fra bikuben til honningbiene som samler inn og metaboliserer propolisen. Propolisen bevarer kroppens naturlige forsvar :-) Lotionen er en selvbruningskrem med Aloe Vera og fuktighetsbevarende egenskaper, som gir deg en jevn og fin farget året rundt. Fargen kommer gradvis, så det er ikke sånn selvbruning som farger av på klærne. Den har jeg prøvd bittelitt av på armen, men skal sette i gang med ordentlig bruk nå som vinteren kommer og vi alle blir i ett med snøen som kommer ;-)
Jeg kjente det var litt lettere å komme i gang når jeg satt på kontoret. Alle er forskjellige, noen har bare litt mer selvdisiplin enn meg.. Hehe. Og ikke minst er det morro å jobbe med Linda (og andre i Forever, selvfølgelig!). Sitte å snakke litt sammen om Forever (og tull og tøys, hihi..) og motivere hverandre til å gjøre det bra. Jeg har virkelig trua på dette og fytti å bra dette er og kommer til å bli enda bedre!

Ingen kommentarer: