mandag 9. januar 2012

Nå skal det bli fart i sakene!

Det har gått seint med meg i desember. Tok meg en liten "juleferie" (hvis jeg tørr å kalle det det). Men i dag har jeg vært på kontoret til Forever (hvor jeg selv skrev under på kontrakten at jeg leier kontor sammen med Linda Cecilie, Linda L. og Nina etterhvert). Linda L. har virkelig satt i gang, så hun er godt i gang ;-)

Jeg snakket en del timer med Eirik (jeg er en del av teamet til han og kjæresten Cecilie) og vi satte en plan for å få skyti meg i gang! Og jeg har da bestemt meg for å ha kontortid hver dag, utenom de dagene jeg jobber i den andre jobben min. Så det blir hver tirsdag og fredag og tre torsdager i måneden. Og selvfølgelig.. fra morgenen av.. Kommer ikke til å skje at jeg er der kl. 8, men kanskje rundt 9-10 tiden :-)

Mens jeg var på den andre jobben min, så fikk jeg bestilt litt varer inn til meg selv, til kunder og til min butikk. Og litt kataloger som alltid er kjekt å ha! Gleder meg til fredag, for da skal jeg innrede kontoret "mitt". Ta med litt saker og ting som er kjekke å ha på kontoret. Jeg kjenner det kribler i fingrene, magen, beina og hodet i å bare starte! Men før jeg kan starte helt og ordentlig på fredag, så har jeg noen "småting" jeg må gjøre i hjemmet først :-)

Ingen kommentarer: